Články

Jak alkohol ovlivňuje naše tělo a mysl?

Jeden drink vám zvedne náladu, dlouhodobé pití alkoholu ale ničí vaše zdraví. Zjistěte, co se děje s vaším tělem i myslí, když vás život ovládne alkohol.

Drogy, před kterými byste se měli mít na pozoru v roce 2024

Na drogové scéně se každoročně objevují nové návykové látky a mnohé z nich jsou legální. Představuje HHC, THC-P, kratom a další "nové drogy" hrozbu?

today

Jak vypadají abstinenční příznaky u alkoholika?

Odvykání od alkoholu často provázejí abstinenční příznaky, které mají různou podobu. Jak dlouho absťák trvá? A dá se mu vyhnout, nebo ho alespoň zmírnit?

today

Jak probíhá test na okultní krvácení?

Čeká vás test na okultní krvácení? V článku se dozvíte nejen to, jak test na okultní krvácení probíhá, ale také na co byste se měli připravit.

Jak se zbavit závislosti na marihuaně? 9 kroků k čisté hlavě

Závislost na marihuaně se podepisuje na těle i na duchu. Jak se jí jednou provždy zbavit a mít opět čistou hlavu?

perm_identity Nikola Koubínová

Závislost na alkoholu vzniká postupně. Jak ji poznat?

Kdy se z občasného pití stane závislost na alkoholu? Existují vodítka, která vám napoví, zda máte vy nebo někdo z vašeho okolí problémy s alkoholem.

perm_identity Nikola Koubínová

Jak vypadají abstinenční příznaky při odvykání kouření?

Odvykání kouření téměř vždy doprovází abstinenční příznaky. Jaké jsou ty nejčastější? Jak brzy po poslední cigaretě se dostaví a dá se proti nim bojovat?

perm_identity Nikola Koubínová

Kdy mohu sednout za volant? Napoví kalkulačka alkoholu i tester

Za jak dlouho z těla vyprchá pivo, víno nebo panák? Jak si spočítat hladinu alkoholu v krvi? A proč se raději nespoléhat na online kalkulačky alkoholu?

perm_identity Nikola Koubínová

Test na drogy za volantem (2024): Jak probíhá a můžu ho odmítnout?

Součástí silniční kontroly může být také orientační test na přítomnost drog v těle. Jak takový test na drogy probíhá a kdy ho můžete odmítnout?

perm_identity Nikola Koubínová

Krev ve stolici nemusí znamenat rakovinu. Jaké jsou další příčiny?

Co může značit krev ve stolici? Kromě obávané rakoviny tlustého střeva je krvácení do stolice příznakem hemoroidů, onemocnění jícnu nebo žaludečních vředů.