Krev ve stolici nemusí znamenat rakovinu. Jaké jsou další příčiny?

Co může značit krev ve stolici? Kromě obávané rakoviny tlustého střeva je krvácení do stolice příznakem hemoroidů, onemocnění jícnu nebo žaludečních vředů.

today

Jak poznat závislost na pervitinu? Tohle jsou nejčastější příznaky

V České republice pravidelně užívá pervitin asi 35 tisíc lidí. Jejich skutečný počet může být ale mnohem vyšší. Jak zjistit, jestli k nim patří i vaše dítě, partner nebo kolega z práce? Napovědět vám mohou nejčastější příznaky závislosti na pervitinu. Které to jsou?

today

Jak probíhá dechová zkouška při silniční kontrole?

Dechovou zkoušku zažije v České republice každý řidič, kterého na silnici zastaví policejní hlídka. Jak test na alkohol za volantem probíhá? Kolik smíte nadýchat? A co vám hrozí za odmítnutí dechové zkoušky? To vše se dozvíte v článku.

14 tipů, jak přestat s kouřením

Věděli jste, že až 80 % dospělých kuřáků si přeje s kouřením skončit? Ročně se o to ale pokusí jen třetina z nich. Máme pro vás několik rad a tipů, které vám s odvykáním cigaret pomohou.

today

Rakovina tlustého střeva: Příčiny, příznaky a léčba

Každý rok přibude v České republice asi 8 000 pacientů s rakovinou tlustého střeva a konečníku. Kolorektální karcinom nebo také “rakovina piva a masa” je zhoubné nádorové onemocnění, které vzniká z buněk tlustého střeva a konečníku. Jakkoliv hrozivě to zní, jedná se o dobře léčitelné onemocnění – pokud je odhaleno včas.

today

Jak vybrat kvalitní a spolehlivý alkohol tester?

Alkohol tester neslouží jen policii při namátkové silniční kontrole. Pořídit si ho můžete i domů. Třeba proto, abyste si ráno po bujarém večírku ověřili, že za volant usedáte střízliví. Jak ale vybrat skutečně kvalitní a spolehlivý alkohol tester, kterému se dá věřit? To zjistíte v dnešním článku.

today

Jak předcházet závislostem u dětí? Začněte je respektovat

Počet závislých dětí v Česku je nejvyšší z celé Evropy. Co můžete jako rodič dělat pro to, aby se vaše dítě nestalo závislé na alkoholu, drogách nebo mobilu?

today

Nealko pivo není bez alkoholu. A může způsobit závislost!

Máte chuť na pivo, ale zároveň chcete zůstat střízliví? Nealko pivo je jasná volba! Nebo ne? Jak je to s obsahem alkoholu v nealkoholickem pivu? Proč si ho neplést s limonádou? A kdo by se mu měl vyhnout obloukem?

today

Fentanyl: Lék na bolest, nebo droga?

Fentanyl se používá jako lék na bolest, jeho účinky a dostupnost z něj ale dělají stále oblíbenější drogu. Drogu, která je 50× silnější než heroin, a dokonce 100× silnější než morfin. Jak fentanyl účinkuje a jak se testuje jeho přítomnost v těle?

today

Kratom: Jeho přítomnost v těle odhalí nový drogový test

Jak je to s testy na kratom? Odhalí ho klasické drogové testy nebo orientační testy ze slin při silniční kontrole? A jak fungují speciální testy na kratom?